Электр қуатын ажырату себептері. Тұтынушыларға арналған ақпарат

ЭЛЕКТР ҚУАТЫН АЖЫРАТУ СЕБЕПТЕРІ. ТҰТЫНУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН АҚПАРАТ

Бүгінгі таңда электр қуатының болуы жайлылықтың негізгі шарттарының бірі болып табылады - үйлерде электр жарығын, тұрмыстық техниканы, жылыту және қауіпсіздік жүйелерін қуаттандырады.

Жалпы, электр қуатын ажырату - бұл электрмен жабдықтаудың қауіпсіздігі мен сенімділігін қамтамасыз етуге бағытталған жағымсыз, бірақ жиі қажет шара.

«БЭСК» АҚ тарапынан электр энергиясының ажыратылуын барынша азайтуға барлық мүмкін әрекеттер қабылданады, бірақ бұл ретте ажыратуды толығымен алып тастау мүмкін емес және бұған бірқатар объективті себептер бар – бұл жоспарлы жөндеу жұмыстары, электр желілеріндегі технологиялық бұзушылықтар (авариялар), тұтынушылардың тұтынылған электр энергиясына ақы төлеу бойынша берешегі.

Электр қуатын ажырату себептері

Жоспарлы ажыратулар:

Электр жабдықтарын апаттық ажыратуға жол бермеуге және электрмен жабдықтау сапасын жақсартуға бағытталған жоспарлы жөндеу жұмыстарын энергетиктер электр желілері мен жабдықтарды жөндеу, жаңғырту және профилактикалық қызмет көрсету жөніндегі жұмыс кестесіне сәйкес жүргізеді.

Әдетте мұндай ажыратулар алдын ала жоспарланады және тұтынушыларды хабардар ету Қазақстан Республикасының Электр энергетикасы саласындағы нормативтік-құқықтық актілерінде белгіленген мерзімдерде жүргізіледі (Анықтамалық әдебиеттерді қараңыз; сайт besk.kz – Энергиямен жабдықтау – Нормативтік-құқықтық актілер).

Жоспарлы жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін электр энергиясын ажырату негізінен жұмыс уақытында таңғы 9-дан кешкі 17-ге дейін жүргізіледі. Ерекше жағдайларда жұмыс түнгі уақытта жүргізіледі.

Жоспарлы ажыратулар туралы ақпарат «БЭСК» АҚ ресми сайтында орналастырылады, сондай-ақ көппәтерлі үйлердің тұрмыстық тұтынушылары үшін қосымша байланыс деректері болған кезде кондоминиум объектісін басқару органдары хабардар етіледі. Заңды және бюджеттік ұйымдардың атына жоспарлы ажыратулар туралы жеке хабарламалар жіберіледі.

Қазіргі уақытта тұтынушыларды Telegram-Bot, WhatsApp-Bot, Мобильді қосымша, SMS және E-mail-тарату арқылы жоспарлы ажыратулар туралы жеке хабардар етуге мүмкіндік беретін бағдарлама әзірленуде. Ол үшін тұтынушыға телефон нөмірі немесе ақпарат жіберілетін электрондық мекенжайы көрсетілген өтініш жазу қажет болады. Бұл бағдарламаны 2025 жылдың соңына дейін енгізу жоспарлануда. Алдағы уақытта «БЭСК» АҚ тұтынушыларын апаттық ажыратулар туралы хабардар ету жөніндегі бағдарлама әзірлеу жоспарлануда.

Апаттық ажыратулар:

Технологиялық бұзушылықтар (апаттық ажыратулар) сыртқы факторлардың (мысалы, дүлей апаттардан, электр желілерін бөгде тұлғалардың зақымдануынан) әсерінен электр желілері жабдықтарының зақымдануынан немесе оқшаулаудың бұзылуымен, қысқа тұйықталумен және т.б. байланысты жабдықтардың ақауларынан туындайды, бұл әдетте апатқа қарсы автоматиканың (ажыратқышты, автоматты ажырату, сақтандырғыштын, асқын кернеуді шектегіштердін іске қосылуы және т.б.) іске қосылуына әкеледі.

Жоғары вольтты жабдықты апатқа қарсы автоматикадан ажыратқан кезде «БЭСК» АҚ диспетчерлік пунктіне ҚР Электр энергетикасы саласындағы қолданыстағы Заңнамасының талаптарына сәйкес тиісті сигнал және диспетчер келіп, электрмен жабдықтауды қалпына келтіру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру үшін дереу шаралар қабылдайды. Егер тұтынушыда электр энергиясының сөнуі бүкіл ауданда (елді мекенде) болғандығы туралы ақпарат болса, тиісінше диспетчерге электр энергиясының жоқтығы туралы хабарлаудың қажеті жоқ, себебі диспетчерде осы ақпарат бар және қажетті шараларды қолдануда. Электрмен жабдықтауды қалпына келтіру мерзімдерін дереу анықтау әрдайым мүмкін емес, орташа есеппен зақымдануды табу және жою 2-3 сағатты алады. Резервтік қуат көзі болған кезде электрмен жабдықтауды қалпына келтіру тезірек жүреді.

0,4 кВ электр желілерінде ажыратылған кезде (автоматтың ажыратылуы, сақтандырғыштардың іске қосылуы) диспетчер тұтынушылардан электр энергиясының жоқтығы туралы ақпарат алады. 0,4 кВ электр желілеріндегі технологиялық бұзушылықтар кезінде, әдетте, тұтынушылардың ішінара ажыратылуы орын алады.

Көппәтерлі тұрғын үйлерде, электр қуатының ажыратылуы кезде, ең алдымен үйдің ішкі желілеріне қызмет көрсететін компанияға хабарласу қажет. Қажет болған жағдайда қызмет көрсететін компанияның мамандары жағдай туралы «БЭСК» АҚ-на хабарлайды.

Тұтынушылардың берешегі кезінде ажырату:

Егер тұтынушы тұтынылған электр энергиясы үшін шоттарды төлемесе, өнім беруші оны Қазақстан Республикасының Электр энергетикасы саласындағы қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес электрмен жабдықтаудан ажыратуға құқылы.

Қазақстан Республикасының Энергетика министрі 2017 жылғы 23 қазандағы № 356 бекіткен Тұрмыстық тұтынушылар үшін Электрмен жабдықтаудың үлгілік шарттарына сәйкес

4-тарау. Электр энергиясы үшін ақы төлеудің тәртібі 7т. Тұтынушы төлемді Сатушы берген төлем құжаты негізінде есептік айдан кейінгі айдың 25-күнінен кешіктірмей жүргізеді. Есептік кезең бір күнтізбелік айды құрайды.

Есептік кезең күндерінің саны айдың демалыс және жұмыс күндеріне байланысты (ұлғаю не кему жағына қарай) қозғалады.

Электр энергиясын беруді қайта бастау үшін дербес шот бойынша берешекті өтеу, «БЭСК» АҚ абоненттік бөлімінде электр энергиясын қосуға өтінім беру және тұтынушыға ыңғайлы тәсілмен қосылуды төлеу қажет.

Тұтынушыларда ЭКЕАЖ функциясы бар есепке алу аспаптары болған кезде электр энергиясын қосу (ажырату) қашықтан жүргізіледі.

Апаттық жағдайлардың алдын алу және жедел ауыстырып қосуларды орындау үшін электр қуатын ажырату:

Энергия компаниялары электр энергиясын уақытша ажырата алады - бұл әрекеттер адамдардың өміріне қауіп төндірумен (сымның үзілуі, өрт, жабдықтың өртену қаупі және т.б.) байланысты, сондай-ақ ықтимал апаттық жағдайларды оқшаулау үшін.

Апаттық жағдайлардың алдын алу үшін ажырату анықталған ақауларды жою немесе жабдықтың шамадан тыс жүктелуіне байланысты жүктемені басқа қуат орталықтарына жедел ауыстыру қажеттілігімен байланысты. Бұл технологиялық бұзылулардың пайда болуын болдырмау және электрмен жабдықтау сенімділігін сақтау үшін жасалады.

ҚР Энергетика министрінің 2015 жылғы 25 ақпандағы бұйрығымен бекітілген «Электр энергиясын пайдалану қағидаларының» 54 тармағына сәйкес, энергия беруші ұйым адам өміріне қауіпті, айтарлықтай экономикалық зиянға, коммуналдық шаруашылықтың және электрмен жабдықтау жүйесінің айрықша маңызды элементтерінің істен шығуына әкелуі мүмкін апаттардың алдын алу немесе жою бойынша шұғыл шараларды қабылдау үшін тұтынушыны дереу хабарлап, сұраныс бойынша электр энергиясымен жабдықтауды тоқтатады.

Түнгі уақытта (00-00-ден 05-00-ге дейінгі кезеңде) электрмен жабдықтаудың жоспарлы жөндеулерін жүргізу үшін электрмен жабдықтау схемасын дайындау кезінде қажетті жедел ауысуларды жүргізуге байланысты 10-15 минутқа электрмен жабдықтаудың қысқа мерзімді үзілістері болуы мүмкін.

Электр қондырғыларындағы электр қуатын ауыстыру немесе жедел ауыстыру – бұл жүйенің сенімді және қауіпсіз жұмысын қамтамасыз ету үшін жүзеге асырылатын электр жабдықтарының жұмыс режимін өзгерту процесі. Коммутациялық аппараттарды (ажыратқыштар, айырғыштар және т.б.) қосу, ажырату, ауыстыру және электр тізбектерінің конфигурациясын өзгерту жөніндегі әрекеттерді қамтиды.

Электр қондырғыларындағы ауыстырып қосулар энергетикалық жүйенің ажырамас бөлігі болып табылады. Тұтынушыларды электрмен жабдықтаудың сенімділігі, қауіпсіздігі және тұрақтылығы ауыстырып қосулардың дұрыстығы мен уақтылығына байланысты.

Барлық апаттық жағдайлар, сондай-ақ электр энергиясының ажыратылуы бойынша тұтынушылар байланыс деректері компанияның ресми сайтында орналастырылған «БЭСК» АҚ қызмет көрсету аумағына сәйкес АЭЖ диспетчерлік пункттеріне қоңырау шала алады.

Егер электр қуаты ажыратылған жағдайда не істеу керек:

1. Ажыратылудың себебін анықтаңыз:

Егер ажырату сіздің пәтеріңізге ғана әсер етсе, ажыратқыштарды тексеріңіз. Егер мәселе үйде болса, басқарушы компанияға немесе төтенше жағдайлар қызметіне хабарласыңыз.

2. Ажыратылу туралы ақпаратты тексеріңіз:

Сіздің аймағыңызда жоспарлы ажырату туралы хабарландырулар бар-жоғын біліңіз.

3. Энергия беруші компанияға хабарласыңыз:

Егер ажыратылу себебі белгісіз болса, Сіздің аймағыңызға қызмет көрсететін компанияға хабарласыңыз.

4. Мүмкін болатын ажыратуларға дайындалыңыз:

Жоспарланған немесе апаттық ажырату жағдайында су, шамдар, батареялар және басқа да қажетті заттардың болуы ұсынылады.

Қосымша ақпарат:

«Біріккен ЭнергоСервистік Компания» Акционерлік қоғамы өз қызметін Абай облысы және ШҚО аумағында жүзеге асырады.

«БЭСК» АҚ өз жұмысында ережелердің, нормативтердің белгілі бір жиынтығын сақтайды және Қазақстан Республикасының өзекті нормативтік-құқықтық актілерін пайдаланады.

«БЭСК» АҚ өз тұтынушыларына жабдықтарды жоспарлы жөндеу және жаңа тұтынушыларды қосу бойынша жұмыстарды жүргізуге байланысты электр энергиясын беруді жоспарлы тоқтату туралы «БЭСК» АҚ қызмет көрсету аймағына кіретін желілерде компанияның корпоративтік сайты https://besk.kz/ арқылы ЖОСПАРЛЫ АЖЫРАТУЛАР ЖӘНЕ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАРДЫҢ АЛДЫН АЛУ ҮШІН АЖЫРАТУЛАР қосымша парағында хабарлайды.

Корпоративтік сайт компанияның ақпараттық алаңы және бұқаралық ақпарат құралы (БАҚ) болып табылады, себебі Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі № 451-I «Бұқаралық ақпарат құралдары туралы» Заңына сәйкес корпоративтік сайт интернет-ресурс болып табылады. Тұтынушыларды БАҚ арқылы хабардар етуге жол беріледі.

Сонымен қатар, сайтта электр қуатын ажырату мәселелері бойынша дұрыс ақпарат бере алатын диспетчерлік пункттердің байланыс телефондарын табуға болады.

Электр энергиясын беру және энергиямен жабдықтау, сондай-ақ электр энергиясын ажырату мәселелері бойынша тұтынушылар 8 (7232) 700-555 байланыс орталығына және тұрғылықты жері бойынша «БЭСК» АҚ-ның жақын жердегі кеңселеріне (АЭЖ) жүгіне алады, сондай-ақ компанияның онлайн сервистерін - Жеке кабинет, Telegram-Bot, WhatsApp-Bot, Мобильді қосымша, SMS және E-mail тарату пайдалана алады.

Анықтамалық әдебиеттер:

Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 588-II «Электр энергетикасы туралы» Заңы (01.01.2025 ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен)

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 25 ақпандағы № 143 «Электр энергиясын пайдалану қағидаларын бекіту туралы» бұйрығы (05.01.2025 ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен) – 50-55, 62т.

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2017 жылғы 23 қазандағы № 356 «Электрмен жабдықтаудың үлгілік шарттарын бекіту туралы» бұйрығы (05.01.2025 ж. өзгерістер мен толықтырулармен)– 7 (7-1, 7-2, 7-3, 7-4), 9-12т.

Толығырақ: https://besk.kz/ – Энергиямен жабдықтау – Нормативтік актілер

Егер сіз Коммерциялық есепке алу (КЕА) аспабын тексеруге ұйғарым алсаңыз

1. «БЭСК»АҚ Дербес қызмет көрсету орталығына (ДҚКО) немесе Байланыс орталығы арқылы ПЛОМБАНЫ АЛУҒА өтінім беру қажет.
2. КЕА-ын осы жұмыс түріне лицензиясы бар мамандандырылған ұйымға тексеруге апару.
3. Жеке электрик арқылы немесе «БЭСК»АҚ КЕА орнатуға өтінім беруге және бөлімшелерде немесе Халық банкінің қосымшасы арқылы немесе Қазпошта бөлімшелерінде орнату қызметіне ақы төлеуге болады.
4. Егер КЕА орнату жеке тәсілмен жүргізілсе, онда «БЭСК»АҚ ДҚКО-на КЕА пломбалауға өтінім берілуі тиіс.

 

Толығырақ: https://besk.kz/kz/potrebitelyam/peredacha-elektroenergii/poverka-priborov-kommercheskogo-ucheta-pku

Қарыздың болуы/болмауы туралы анықтама қажет

«БЭСК»АҚ Дербес қызмет көрсету орталығына (ДҚКО) жүгіну қажет. Учаскелердің байланыс телефондары

Егер сенім білдірілген адам болса, онда қолданыстағы сенімхат пен жеке куәлік болуы керек. Егер электрмен жабдықтауға шарт жасалмаса, онда тұтынушы шартты ресімдейді.

Қарыздың болуы/болмауы туралы анықтаманы Мобильді қосымша/Жеке кабинет/ Whatsapp ВОТ арқылы алуға болады. Сырттай қызмет көрсету қызметтері мына сайтта

Пломбаны Коммерциялық есепке алу құралынан (КЕА) өзіңіз алып тастай аласыз ба?

ПЛОМБАНЫ ӨЗІҢІЗ АЛЫП ТАСТАЙ АЛМАЙСЫЗ!

1. «БЭСК»АҚ Дербес қызмет көрсету орталығына (ДҚКО) пломбаны алуға өтінім беру қажет.

2. ДҚКО операторы Техникалық талаптар актісін орындау үшін КЕА ауыстырған/алып тастаған/орнатқан жағдайда өтінімді ресімдейді.

Назар аударыңыз! Жұмыстарды жүргізу кезінде Тұтынушының болуы міндетті! Өтінімнің орындалуы тұтынушының қолымен расталады!

3. КЕА аттестаттау және пломбалау жөніндегі жұмыстарды «БЭСК»АҚ ДҚКО-ға Өтінім бергеннен кейінгі келесі жұмыс күні энергия беруші ұйымның қызметкерлері не жұмыстың осы түріне лицензиясы бар ұйымның қызметкерлері жүргізеді.

Қосымша ақпаратты тұтынушы 8 (72 32) 700 555 телефон нөмірі бойынша Байланыс орталығына жүгіну арқылы алуына болады.

Коммерциялық есепке алу (КЕА) аспаптарын қашан ауыстыруға болады?

КЕА ауыстыру мына жағдайларда:

КЕА көрінетін ақаулар болған кезде;
Тексеру арасындағы уақыты аяқталғанда.

«БЭСК» АҚ энергия беруші ұйымы орнатқан ЭКЕАЖ функциясы бар есепке алу құралдары кәсіпорынның теңгеріміне жатады, осыған сәйкес аталған есепке алу құралдарын салыстырып тексеруді және оларды алуды (орнатуды) «БЭСК» АҚ қызметкерлері жүзеге асырады.

Қосымша ақпаратты тұтынушы 8 (7232) 700 555 телефон нөмірі бойынша Байланыс орталығына жүгіну арқылы алуына болады.

КЕА ауыстыру алгоритмі:
1. «БЭСК»АҚ Дербес қызмет көрсету орталығында (ДҚКО) пломбаны алуға өтінім ресімдейсіз.
2. КЕА сатып аласыз.
3. Жеке электрик арқылы немесе «БЭСК» АҚ КЕА орнатуға өтінім беру және бөлімшелерде немесе Халық банкінің қосымшасы арқылы немесе Қазпошта бөлімшелерінде орнату қызметіне ақы төлеуге болады.
4. Егер КЕА орнату жеке тәсілмен жүргізілсе, онда «БЭСК»АҚ ДҚКҚ-ға КЕА пломбалауға өтінім берілуі тиіс.

Егер Сізде электр энергиясы өшірілсе

Электр энергиясының өшірілу себебін «БЭСК» АҚ Байланыс орталығынан біліңіз. Байланыс орталығының телефоны


Электр энергиясын өшіру төлемнің жоқтығынан, сондай-ақ электрмен жабдықтау шартында белгіленген мерзімде электр энергиясы үшін толық төленбегендіктен жүргізілуі мүмкін (Электр энергиясын пайдалану қағидаларының 51-тармағын қараңыз)

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2017 жылғы 23 қазандағы №356 бұйрығымен бекітілген Тұрмыстық тұтынушыларға арналған Электрмен жабдықтаудың үлгілік шартына сәйкес

4 бөлім. Электр энергиясы үшін төлем жасау тәртібі
Тұтынушы төлемді Сатушы жазып берген төлем құжатының негізінде есепті айдан кейінгі айдың 25 (жиырма бесінші) күнінен кешіктірмей жүргізеді. Есептік кезең бір күнтізбелік айды құрайды.

Есептік кезең күндерінің саны айдың демалыс және жұмыс күндеріне байланысты ұлғаю не кему жағына қарай жылжиды.

Электр энергиясын қайта қосу АҚЫЛЫ екенін естеріңізге саламыз және Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 25 ақпандағы №143 бұйрығымен бекітілген Электр энергиясын пайдалану қағидаларының 62-тармағына сәйкес, егер Тұтынушы электрмен жабдықтау шартының талаптарын немесе осы Қағидалардың талаптарын бұзғаны үшін ажыратылса, онда оны энергия беруші (энергия өндіруші) ұйым Тұтынушының бұзылуларды жою және қосылу бойынша көрсетілетін қызметке ақы төленгенін растайтын құжаттарын қоса бере отырып, өтінішпен жүгінгенне кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде қосады.

Осы Қағидалардың талаптарын бұзуды жоймаған кезде энергия беруші (энергия өндіруші) ұйым қосуды жүргізбейді.

НАЗАР АУДАРыңЫЗ! ЭЛЕКТР ЭНЕРГИЯСЫН ЭНЕРГИЯ БЕРУШІ ҰЙЫМ НЕМЕСЕ ЭНЕРГИЯМЕН ЖАБДЫҚТАУ ОБЪЕКТІСІ ҚОСЫЛҒАН ЖЕЛІЛЕРДІҢ ИЕСІ қосады.

Рассылка 2

Телефон Контакт-центра

8 72 32 700 555

Режим работы:

Понедельник – пятница с 8.00 до 18.00 часов

Без перерыва на обед

Выходной – суббота, воскресенье 

Компанияның қызметтері
Контакт-центр

Біз байланыс үшін әрдайым ашықпыз және энергия беруге, негізгі және қосалқы энергетикалық жабдықтардың жұмысына, сондай-ақ энергиямен жабдықтауға қатысты кез-келген мәселелерді түсіндіруге дайынбыз.

Байланыс орталығының телефоны 8 72 32 700 555

Личный кабинет

https://besk.kz/. сайтындағы “Тұтынушының жеке кабинетінде” тіркеліңіз.

  • Коммерциялық есепке алу аспаптарының көрсеткіштерін беріңіз
  • Салыстыру актісі мен электр энергиясы шотын қалыптастырыңыз
  • E-mail және SMS арқылы шоттарды алуға жазылымды ресімдеңіз
  • Оператордың “қоңырау шалуына” тапсырыс беріңіз
WhatsApp бот

Өзіңіздің контактілер тізіміңізіге WhatsApp-Bot +7 771 302 20 25 нөмірін енгізіңіз де сөйлесуді бастаңыз. Бұл қызмет хабарламаларды автоматты түрде өңдейді және оларға жауап береді. Мұнда СІЗ жеке шот бойынша артық төлемді/берешекті біле аласыз, көрсеткіштерді бере аласыз, сонымен қатар бұл Bot жиі қойылатын сұрақтарға жауап табуға көмектеседі.

Telegram бот
Компанияның Telegram-Bot-ына хабарласып, өзіңіздің дербес шотыңыз бойынша берешегіңізді біле аласыз, электр энергиясын есепке алу аспабының көрсеткіштерін бере аласыз, берешегіңіз туралы ай сайын хабарлама жіберуге өтінім бере аласыз.
Мобильное приложение
Мобильді қосымшасын Play Market немесе App Store арқылы тегін жүктеп алыңыз және онлайн-режимде өзіңіздің дербес шотыңыздың жай-күйін қадағалаңыз.
Рассылка 1

Бұл қызмет түріне дербес қызмет көрсету орталықтарында тіркелуге болады, немесе Жеке кабинет арқылы қосымшасына сырттай өтінім беруге болады.

Электрондық шот қағаз шоттардың баламасы болып табылады. Қызмет тегін көрсетіледі.

Рассылка 2

Бұл қызмет түріне дербес қызмет көрсету орталықтарында тіркелуге болады, немесе Жеке кабинет арқылы қосымшасына сырттай өтінім беруге болады.

SMS-хабарлама қағаз шоттардың баламасы болып табылады. Қызмет көрсету ақылы – 20 теңге.