-
«БЭСК» АҚ Шығыс Қазақстан облысы мен Абай облысының аумағына қызмет көрсетеді.
-
Электр энергиясының сенімді және сапалы берілуін қамтамасыз ету
-
Электр желілері мен инфрақұрылымды дамыту
-
Тиімділіктің негізі – Компания қызметкерлері
-
Командада жұмыс істеу және нәтижеге жетуге бағдар
-
«БЭСК» АҚ Шығыс Қазақстан облысы мен Абай облысының аумағына қызмет көрсетеді.
-
Электр энергиясының сенімді және сапалы берілуін қамтамасыз ету
КОММЕРЦИЯЛЫҚ ЕСЕПКЕ АЛУ АСПАПТАРЫН (КЕА) САЛЫСТЫРЫП ТЕКСЕРУ
Электр энергиясын пайдалану қағидаларына сәйкес (Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 25 ақпандағы №143 Бұйрығымен бекітілген, бұдан әрі мәтінде – Қағидалар) өлшеу құралының белгіленген метрологиялық талаптарға сәйкестігін айқындау және растау мақсатында мемлекеттік метрологиялық қызмет немесе басқа аккредиттелген заңды тұлғалар электр энергиясын есепке алу аспабын мерзімді салыстырып тексеру көзделген.
Электр энергиясының коммерциялық есепке алу құралдарын салыстырып тексеру Қазақстан Республикасының өлшем бірліктерін қамтамасыз ету мемлекеттік жүйесінің тізілімінде көрсетілген мерзімдерде салыстыру тексерісаралық интервалға сәйкес жүргізіледі. Сондай-ақ, Қағидаларда электр энергиясының коммерциялық есепке алу құралдарын ұстау, техникалық қызмет көрсету және салыстырып тексеру теңгерімдік тиесілікке сәйкес жүзеге асырылады деп айқындалған.
Қағидалардың талаптарын тиісінше орындау үшін, электр энергиясын тұтынушылар тексерісаралық кезеңнің аяқталу күнінен кешіктірілмейтін мерзімде өздерінің есепке алу құралдарына уақытылы салыстырып тексерулер жүргізулері қажет. КЕА келесі салыстырып тексеру күні туралы ақпарат есепке алу құралының паспортында көрсетіледі.
Бұған қосымша, аталған ақпарат электр энергиясын төлеуге қойылған шот-хабарламаларында жарияланады немесе немесе «БЭСК» АҚ - «Біріккен ЭнергоСервистік Компаниясы» акционерлік қоғамының қызметкерлері есепке алу аспабын салыстырып тексеру мерзімі аяқталғанға дейін 2-3 ай бұрын хабарламамен жібереді. Сондай-ақ, тұтынушы электр энергиясының КЕА салыстырып тексеру мерзімдері жөніндегі ақпаратты 8 (72 32) 700 555 телефон нөмірі бойынша Байланыс орталығына жүгіну арқылы алуына болады.
«БЭСК» АҚ энергия беруші ұйымы орнатқан ЭКЕАЖ функциясы бар есепке алу құралдары кәсіпорынның теңгеріміне жатады, осыған сәйкес аталған есепке алу құралдарын салыстырып тексеруді және оларды алуды (орнатуды) «БЭСК» АҚ қызметкерлері жүзеге асырады.
Электр қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында электр энергиясын ажыратуды және салыстырып тексеру жүргізу үшін есепке алу аспабын алуды білікті қызметкер және тек «БЭСК» АҚ өкілдерінен энергия беруші ұйым белгілеген пломбаларды алуға рұқсат алғаннан кейін ғана орындауы тиіс. «БЭСК» АҚ-ның пломбаны алуға рұқсатын жазбаша өтініш негізінде немесе осы учаскеге қызмет көрсететін аудандық электр желілерінің құрылымдық бөлімшесінде (АЭЖ) телефон арқылы алуға болады. Қосымша ақпаратты тұтынушы 8 (72 32) 700 555 телефон нөмірі бойынша Байланыс орталығына жүгіну арқылы алуына болады.
Жұмыстардың өзге түрлерін орындау шеңберінде есепке алу аспабын алу (орнату) жөніндегі жұмыстарды «БЭСК» АҚ қызметкерлері тұтынушының жазбаша өтініші бойынша, ақылы түрде орындай алады.
Электр энергиясын есепке алу аспабын мерзімді салыстырып тексеруді мемлекеттік метрологиялық қызмет немесе басқа аккредиттелген заңды тұлғалар жүргізуі тиіс.
Коммерциялық есепке алу тұтынушының кінәсінен емес (пломбаның бүтіндігі және алдыңғы актіде көрсетілген есепке алу аспабын орнату және аспаптық тексеруге сәйкес келген жағдайда) бұзылуы анықталған жағдайда тұтыну есебі энергия беруші ұйым электр энергиясының қаржысы мен есепке алу схемасы дұрыс болған алдыңғы немесе түзетілген келесі есептік кезеңнің орташа тәуліктік шығыны бойынша жүргізеді. Есеп айырысу кезеңі бұзылу анықталған күннен бастап коммерциялық есепке алуды бұрынғы қалпына келтіру күніне дейінгі аралықты қамтиды, алайда ол мерзім күнтізбелік отыз күннен аспауы қажет.
Тұтынушы коммерциялық есепке алуды бұзушылық анықталған күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде қалпына келтіреді.
Бұзылу анықталған күннен кейін күнтізбелік 30 (отыз) күн өткен соң коммерциялық есепке алу қалпына келмеген жағдайда энергия беруші ұйым тұтынушыға электр энергиясын беруді тоқтатады. (Қағидалардың 61-т.)
Қолданыстағы Қағидалар талаптарының тиісінше орындалуын қамтамасыз ету және тұтынылған электр энергиясы үшін есеп айырысу кезінде даулы жағдайларға жол бермеу мақсатында «БЭСК» АҚ тұтынушылардан салыстырып тексеру мерзімі аяқталғанға дейін өздерінің электр энергиясын коммерциялық есепке алу аспаптарын уақтылы салыстырып тексеруді қамтамасыз етулерін өтініп сұрайды.
Қандай да бір сұрақтар туындаған жағдайда тұтынушылар 8 (72 32) 700 555 телефон нөмірі бойынша Байланыс орталығына немесе «БЭСК» АҚ сайты арқылы https://besk.kz/ru/blog-rukovoditelya Басшының блогына жүгіне алады.
Басшының блогы
Құрметті тұтынушылар!
«Біріккен ЭнергоСервистік Компания» АҚ ресми сайтына қош келдіңіздер. «БЭСК» АҚ Шығыс Қазақстан облысы мен Абай облысының тұтынушыларына электр энергиясын беру және электрмен жабдықтау қызметтерін ұсынатын аймақтық электр желілік компаниясы болып табылады.
Біздің мақсатымыз — электр желісінің кешенін үнемі жаңғыртып және дамыта отырып, электр энергиясын сенімді және сапалы беру мен таратуды қамтамасыз ету. Біздің сайтта Сіз біздің компания, тарифтер, сала жаңалықтары туралы өзекті ақпаратты таба аласыз, сондай-ақ кез келген мәселелерді шешу үшін бізбен байланыса аласыз.
Құрметпен,
«Біріккен ЭнергоСервистік Компания» АҚ
Басқарма Төрайымы
Ирина Глибина
Уважаемый потребитель!
Сотрудники нашей компании всегда стараются максимально быстро и качественно обслужить потребителей.
В АО «ОЭСК» проводятся ремонтные работы, направленные на недопущение аварийных отключений электрооборудования и улучшения качества электроснабжения – это плановые отключения электроэнергии и отключения для предотвращения аварийных ситуаций. Информация размещена на корпоративном сайте АО «ОЭСК» - www.besk.kz в разделе «Отключения для предотвращения аварийных ситуаций» и «Плановые отключения» с указанием сроков проведения данных работ по датам и по времени.
Также в АО «ОЭСК» производятся работы по устранению аварийных ситуаций. При данных работах, к сожалению, оповестить потребителей и рассчитать время устранения не представляется возможным.
Разъясняем ситуацию по Вашему обращению:
Данные сети находятся на балансе ЖКХ, а обслуживание и ремонтные работы производит АО «ОЭСК».
После Вашего обращения, диспетчер направил бригаду для устранения аварийной ситуации. Была проведена замена кабеля 0,4 кВ, так как он был частично испорчен (обгорел) из-за сжигания мусора на данном участке жителями данного района.
В 19.10 часов аварийная бригада приступила к работам и в 19.41 часов электроснабжение было восстановлено.
Уважаемый потребитель!
Благодарим за обращение в АО «ОЭСК».
Сотрудники нашей компании всегда стараются качественно обслужить потребителей.
В АО «ОЭСК» проводятся ремонтные работы линий электропередач, направленные на недопущение аварийных отключений электрооборудования и улучшения качества электроснабжения.
По Вашему обращению сообщаем, что в г. Риддер по ул. Безголосова, 10 действительно проводились ремонтные работы бригадой АО «ОЭСК» по устранению дефекта электрического кабеля. В замусоренности территории по данному адресу нет вины сотрудников нашей компании, возможно произошедшее следствие того, что в это же время проводились работы по очистке вентиляционной шахты, в которой проходит вышеуказанный кабель, от бытового и другого мусора.
Охрана окружающей среды – это важно для компании АО «ОЭСК».
Уважаемый потребитель!
Благодарим Вас за обращение в АО «ОЭСК».
По вопросам передачи электроэнергии и энергоснабжения Вы можете обратиться в Контакт-центр 8 (7232) 700-555 либо в ближайшие офисы АО «ОЭСК» по месту жительства (РЭСы), а также в офисы бывшего ТОО «Шыгысэнерготрейд», где Вам предоставят разъяснения и необходимую информацию.
Уважаемый потребитель!
Благодарим Вас за обращение в АО «ОЭСК».
На Ваш вопрос сообщаем, что по техническим причинам работа сервисов компании временно приостановлена.
О возобновлении работы сервисов будет сообщено дополнительно.
По всем вопросам Вы можете обращаться в Контакт-центр компании, где Вам предоставят разъяснения и необходимую информацию.
Режим работы Контакт-центра:
∙ с 8:00 до 18:00 (без перерыва на обед);
∙ выходные дни: суббота и воскресенье.
Контактные данные:
∙ Телефон: +7 (7232) 700555
∙ Электронный адрес канцелярии АО «ОЭСК»: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Приносим извинения за предоставленные временные неудобства.
Спасибо за понимание!
Для инвесторов
Данный раздел находится в разработке
Трансформаторлар жүктелімі туралы ақпарат
Молодежному Центру АО "ОЭСК" - 2 года!
Проект "Бригада Life"